简体中文
 ☰ 101fun logo

香港精神康復者聯盟 有獎遊戲送 神秘禮物

香港精神康復者聯盟 有獎遊戲送 神秘禮物
【 香港精神康復者聯盟 有獎遊戲送 神秘禮物 】
2021-11-10
你有禮!學生也有壓力 朋輩壓力篇!「走先喇係咁先喇… 下次再玩吖… 要走就要走… 要夠膽講出口… 要走就要走… 搵呢到嘅出口… 」相信大家對呢首近期大熱嘅洗腦神曲一定唔陌生!發現到其中帶出嘅信息之一就係「朋輩壓力」嗎?

簡單解釋一下,朋輩嘅壓力係指你被同齡人強迫作出某種決定時感到嘅壓力,無論呢個決定係啱定錯。尤其在青少年中,來自朋輩嘅壓力好難避免,因為一般人都好想融入朋友嘅圈子並希望自己受到歡迎。你嘅朋友們甚至可能會利用你呢種心理,指示你做一啲你其實不願意做的事。

對於青少年而言,朋輩嘅評價和看法其實好影響青少年嘅一舉一動。根據香港撒瑪利亞防止自殺會的調查,超過50%的青少年認為「朋輩人際關係」係壓力主要來源,青少年嘅自尊有一定程度建基於「聯繫感」,即人際關係嘅支援。朋輩之間爭執、排斥、冷落等行為都會嚴重影響青少年的自尊,人際關係上出現期望落差,或者仲會影響到長大後的身心發展。如歌曲 係咁先啦 所言,即使係朋友,即使「係兄弟咁點吖」,始終「都係要走㗎」。

應付朋輩給予的壓力必須做到以下幾點
1、真誠的面對自己。哪些才是對你有利的事。
2、自信的提出自己的意見和感覺。
3、從自己的成功和失敗中學習。
4、認清誰才是你真正的朋友。
5、清楚你對喝酒與吸毒的態度,並且堅持自己的決定。
6、不要害怕講出自己的想法,要讓別人知道你的原則。
7、拒絕參與流氓活動並且不做傷害他人的事。
8、記住,只有你屈服於壓力,壓力才會取勝於你。
9、若覺事態嚴重,記得向身邊人或專業人士求助。

你哋又遇過咩朋輩壓力或無理要求?留言分享丫!參與呢個小遊戲,即得到神秘禮物一份!
・讚好並分享呢個帖文
・於下面留言句享一個你遇過的朋輩壓力/要求
・咁就完成!會有專人PM你送出禮物,禮物數量有限,送完即止!想要就快啲留言啦!

資料來源:MC $oHo & KidNey -係咁先啦ft. Kayan9896,香港撒瑪利亞防止自殺會生命教育中心「青少年的壓力指數與支援網絡的關係」問卷調查
資料/圖片來源:香港精神康復者聯盟
編輯分享: Jetso 101Fun
熱點頻道
Contacts | Disclaimer | Privacy Policy
101fun facebook 101fun Youtube
Copyright©2022 MEFamily.hk All rights reserved